Receptek, hogy vigyázzon a szívre, nagyon egészséges! Könnyű főzés

Étkezési terv a szív egészségéért

Adatvédelmi Irányelvek 30 módszer a szíved megerősítésére Ezt egyél, ne azt! Az Health felkérte a szakértőket, hogy mondják meg, mely szokások biztosíthatják, hogy egészséges szív statisztikája maradjon.

Az egészséges táplálkozásnak minden életkorban alapvető jelentősége van

Ezt mondták nekünk. De tudtad, hogy megtörheted a sajátodat? Évek óta tartó rossz döntések meghozhatják az áldozatukat, de lépéseket tehet a szívproblémák kockázatának komoly csökkentése érdekében. Ezt egyél, ne azt!

étkezési terv a szív egészségéért

Ez nagyrészt az étcsokoládé antioxidáns tartalmának köszönhető. Azt találták, hogy az étcsokoládé csökkenti az inzulinrezisztenciát, amely a szívbetegségek másik kiemelkedő kockázati tényezője. Az Rx: 'Az American Heart Association hetente perc közepes intenzitású aerob tevékenységet vagy heti 75 perc erőteljes aerob tevékenységet ajánl, előnyösen mindkettő kombinációját, valamint két napos erősítő edzést' - mondja Guerra. De valójában csak az ülőidő csökkentése nagyban hozzájárulhat a szív megerősítéséhez.

Az Rx: 'Futópadon sétálás tévénézés étkezési terv a szív egészségéért, vagy álló asztalnál dolgozni ahelyett, hogy órákon át ülne, két példa az egyszerű életmódbeli változásokra, amelyek hozzájárulhatnak az erősebb és egészségesebb szívhez' - mondja.

Összességében a testmozgás segít csökkenteni más betegségek, például a magas vérnyomás és a cukorbetegség előfordulásának esélyét, ami növeli a stroke és a szívroham kockázatát. Erősítő edzés Shutterstock 'Az ellenállási gyakorlatokat súlyemelés gyakran figyelmen kívül hagyják, mint szív-egészséges gyakorlatot' - mondja John Martinez, orvosalapellátási és sportorvosi orvos a kaliforniai Davisben.

Az Rx: 'Ez az előny szív-egészségügyi fogómondatok szívbetegségek kockázatának csökkentésében olyan betegeknél volt tapasztalható, akik hetente egy-három alkalommal végeztek rezisztencia-edzést' - mondja Martinez. Az Rx: Fogyasszon áfonyát közvetlenül a tartályból, adjon hozzá salátát, vagy tegye az edzés utáni turmix részévé.

Egyél több gyümölcsöt és zöldséget Shutterstock 'A fitonutriensekben gazdag ételek antioxidánsokkal fogják táplálni a testet, amelyek csökkentik a szabad gyököket, amelyek károsítják a sejteket, miközben a szíved megerősítésén dolgoznak. A gyümölcsök és zöldségek megtelnek ezekkel a hasznos növényi vegyületekkel. Egy-egy adag vagy több gyümölcs és zöldség magas vérnyomás és szerkezete minden étkezéskor és harapnivalókként biztosítja, hogy elegendő fitotápanyaghoz jusson az erő.

Az Rx: Minden étkezéskor törekedjen arra, hogy a tányér felét étkezési terv a szív egészségéért és zöldségekkel töltse meg. Egyél egészséges zsírokat és sovány fehérjét Shutterstock 'A fehérje ugyanolyan fontos, ha nem sokkal fontosabb a szíved megerősítésében' - mondja Fine. A zsíros hal és az egészséges zsírtartalmú táplálékforrások, mint az avokádó és a chia mag, egészséges sovány fehérjét adnak a szívednek és a testednek, hogy felépítsék és megerősítsék szívizmaidat.

Az Rx: Törekedjen arra, hogy minden nap 0,8 gramm fehérjét fogyasszon testtömeg-kilogrammonként; sovány fehérjeforrásokból szerezheti be, mint például bőr nélküli csirke, lazac és bab. A halakhoz hasonlóan a chia magok jó szív-egészséges omega-3 zsírsavak forrásai.

Igyál mérsékelten Shutterstock Tudja, hogy a túl sok ivás májproblémákhoz vezethet.

étkezési terv a szív egészségéért

De károsíthatja a szívedet is, ami kardiomiopátiához vezet, amely állapotban a szív megnagyobbodik és meggyengül. Ez növeli a szívroham és a szívmegállás kockázatát. Az Rx: A szív egészsége és a rák kockázatának csökkentése érdekében a szakértők szerint a férfiaknak napi két alkoholos italra kell korlátozniuk magukat, a nőknek pedig nem lehet több egynél.

A szakértők ötévente javasolják a koleszterinszint-ellenőrzést, de az idősebb felnőtteknek gyakrabban lehet szükségük rá.

Több fűszer, hosszabb élet: összegyűjtöttük a szívbarát étrend alapszabályait | rmsalkatresz.hu

Tartsa lenyomva a vérnyomását Shutterstock A magas vérnyomás vagy a magas vérnyomás étkezési terv a szív egészségéért megelőzhető szívbetegség és agyvérzés következtében a halálozás második leggyakoribb oka - csak a dohányzás után.

Kihívás magad az edzőteremen kívül Shutterstock 'A szíved izom, és ugyanúgy, mint bármely más izom, ez is erősíthető' - mondja Alysa Boan, a NASM által tanúsított személyi edző a FitnessTrainer. Ez nem azt jelenti, hogy 10 mérföldes távot kell megtenni. Néha még egy gyors séta is elég. Az Rx: 'Minden olyan tevékenység, amely jelentősen és hosszabb ideig növeli a pulzusát, számít' - mondja Boan.

MIND-diéta

Ha küzd azért, hogy rendszeresen foglalkozzon veled, akkor kevésbé koncentrálj az edzőterembe és inkább arra, hogy a rendszeres mozgást beépítsd a napodba, hogy jól érezd magad. Korlátozza a feldolgozott ételeket és a hozzáadott cukrot tartalmazó ételeket. Csomagolt termékek vásárlásakor válassza a lehető legkevesebb hozzávalót és a lehető legkevesebb hozzáadott cukrot tartalmazó termékeket.

étkezési terv a szív egészségéért

Egy teáskanál só legyen. A legtöbb amerikai naponta mg-ot fogyaszt.

Vizsgálati személyekkel nem végeztek vizsgálatokat

Ne sózza meg az ételt, és ellenőrizze a táplálkozási címkéket; válasszon alacsony nátriumtartalmú termékeket. Egyél több rostot Shutterstock 'Ha nem zöldségevő, fontos a napi rostigény kiegészítése' - mondja Nicolle Harwood-Nash, minősített személyi edző és fitnesz edző Az edzés összefoglalása.

A bélben lévő mikrobák rostot fogyasztanak. Ezek a mikrobák a bél nyálkahártyáján táplálkozhatnak.

Ezek a Polymeal Diet elemei

A kiegyensúlyozatlan bélflóra a szívbetegséghez kapcsolódik. Az Rx: A gyümölcsök és zöldségek sok rostot tartalmaznak; az elfogyasztáshoz kövesse az amerikai táplálkozási irányelvek ajánlásait: napi csésze gyümölcsöt és csésze zöldséget.

Egyél mediterrán Shutterstock Szakértők szerint a mediterrán étrend kiválóan alkalmas a szív egészségére. Hangsúlyozza a gyümölcsöket és zöldségeket, az egészséges zsírokat, például az avokádót és az olívaolajat, valamint a sovány fehérjét, például a lazacot. Az Rx: Kérdezze meg egészségügyi szolgáltatóját, hogy megfelel-e Önnek egy olyan étkezési terv, mint a mediterrán étrend.

Sújt veszteni Shutterstock A túlsúly vagy az elhízás a szívbetegségek egyik fő kockázati tényezője. Hajlamos más olyan állapotokkal társulni - beleértve a magas koleszterinszintet, a magas vérnyomást és a cukorbetegséget - amelyek gyengítik a szívet. Az Rx: Az Országos Egészségügyi Intézet szerint a testtömeg mindössze százalékának elvesztése erősítheti a szívét és csökkentheti a szívbetegség kialakulásának kockázatát.

Ne dohányozzon Shutterstock A dohányfüst több mint toxint tartalmaz. Belélegezve károsítják az artériákat és gyengítik a szívet.

Dietetikai tanácsadás - Endokrinközpont

Az Rx: Ha dohányzik, keresse fel orvosát olyan stratégiákról, amelyek segíthetnek a leszokásban. Ha nem dohányzik, ne kezdje. Az étrend és az életmód szerény megváltoztatása is hozzájárulhat a kockázat csökkentéséhez. Az Rx: 'A nőknek beszélniük kell orvosukkal, és az egészséges életmódot prioritássá kell tenniük azáltal, hogy többet mozognak, okosan étkeznek és kezelik a vérnyomást' - mondja Steinbaum.

Az alvás az, amikor a test megjavítja önmagát, beleértve a szívet is. Alapján a CDC által készített tanulmányazok az emberek, akik kevesebb, mint 7 órát aludtak éjjel, több szívrohamot jelentettek - elhízással, 2-es típusú cukorbetegséggel és magas vérnyomással együtt, amelyek szívbetegséghez vezetnek.

Az Rx: A szakértők, köztük az American Sleep Foundation azt javasolja, hogy a felnőttek éjszakánként 7—9 órát aludjanak.

étkezési terv a szív egészségéért

Tartsa egészséges fogait és ínyét Shutterstock Orvosi körökben egyre nagyobb a gyanú, hogy a parodontális íny betegség összefügg a koszorúér-betegséggel - állítja a Harvard Medical School.

A szájban lévő káros baktériumok gyulladást okozhatnak az egész testben, ami gyengíti a szívet. Az Rx: Gyakorolja a jó szájhigiéniát, és évente kétszer keresse fel a fogorvost. Átlagosan kilenc óra közepes kockázattal járt, 11 óra pedig csaknem 44 százalékos növekedéssel járt.

Receptek, hogy vigyázzon a szívre, nagyon egészséges! Könnyű főzés

Az Rx: Hét-kilenc óra - se több, se kevesebb. Építsd ki az állóképesség edzését Shutterstock A testmozgás kritikus fontosságú a szív egészsége szempontjából.

Az a képesség, hogy lökje magát és felmérje, hogy ez hogyan hat Önre, megkönnyíti a szívkoszorúér-betegség tüneteinek tárcsázását - mondja Nicole Weinberg, orvosa Providence Saint John Egészségügyi Központ kardiológusa, Santa Monica, Kalifornia.

Az Rx: 'A szívkoszorúér-betegség tünetei nem mindig a mellkasi fájdalom vagy a légszomj, ezért kulcsfontosságú a rendszeres testmozgás használata étkezési terv a szív egészségéért.

Ha ezeket évente legalább egyszer értékeljük, kevesebb a meglepetés.