Szívbarát élelmiszerek a Sponser ajánlásával

Élelmiszerek a jobb szív egészségéért

Adatvédelmi Irányelvek 20 étel, amely csökkentheti a szívbetegség kockázatát A szívbetegségek megelőzésének legegyszerűbb élelmiszerek a jobb szív egészségéért az étrend megváltoztatása. Itt vannak azok az ételek, amelyek segítenek csökkenteni a szívbetegség kockázatát. Miután minden államban megvizsgálták a férfiakat és a nőket, és megbecsülték a szívkorukat olyan kockázati tényezők alapján, mint a magas vérnyomás, az elhízás, a dohányzás és a cukorbetegség, megállapították, hogy az Egyesült Államok alig ketyegő időzített bombák országa.

De vannak egyszerű módszerek arra, hogy elválasszák magukat a csomagtól, és visszafordítsák az órát a szívükön.

  1. ACBG aorto-coronarias bypass graft A koszorúér-szűkület sebészi áthidalása.
  2. Szöveg a magas vérnyomásról
  3. 6 étel, ami jót tesz a tüdődnek | rmsalkatresz.hu
  4. Az alacsonyabb nyomás hipertóniával csökken
  5. A kiegyensúlyozott táplálkozás elősegíti, hogy egyik legfontosabb szervünk sokáig megtarthassa kivételes erejét.
  6. Ezek a legjobb szívbarát ételek [origo]
  7. Világszerte a halálesetek csaknem egyharmadát a szívbetegség okozza.

És ez olyan étrend hozzáadásával, amely csökkentheti a szívbetegség kockázatát. Tehát ez azt jelenti, hogy itt az ideje, hogy a szív egészségét saját kezébe vegye! Itt azonosítottuk az abszolút legjobb ételeket, amelyek megvédik magukat a szívbetegségektől, mindezt kilók leadása közbenis.

Valójában egy kilencéves tanulmány a folyóiratban Keringési szívelégtelenség találtak olyan nőket, akik hetente egy-két adag kiváló minőségű csokoládét fogyasztottak, 32 százalékkal kisebb volt a szívelégtelenség kialakulásának kockázata, mint azoknál, akik nemet mondtak a kakaóra. És a második hosszú távú tanulmány megállapította, hogy azoknál a férfiaknál, akik a legtöbb csokoládét ették - hetente kb. A kutatók a kakaó egészségügyi előnyeit a polifenoloknak és a flavanoloknak tulajdonítják, amelyek gyulladáscsökkentő vegyületek, amelyek segítenek a szív védelmében.

A szójabab minden nap kiváló snack, mert kiváló magnézium- folát- és káliumforrás. Ezek a tápanyagok segíthetnek a vérnyomás csökkentésében és a szív élelmiszerek a jobb szív egészségéért támogatásában, csökkentve élelmiszerek a jobb szív egészségéért szívbetegségek kockázatát.

A bab pedig kiváló forrás. A Leedsi Egyetem kutatói számos vizsgálatot elemzett, és megállapította, hogy a szív- és érrendszeri betegségek kockázata minden elfogyasztott 7 grammra lényegesen alacsonyabb volt. Menjen egy kevés sült edamamért, vagy melegítsen fagyasztott hüvelyeket a kielégítő snack. Amitől a rooibos tea különösen jó az elméd megnyugtatásához, az az egyedi Aspalathin nevű flavanoid.

Kutatások azt mutatják, hogy ez a vegyület hozzájárulhat a szív egészséges megőrzéséhez azáltal, hogy csökkenti az éhséget és a zsír tárolását kiváltó stresszhormonokat. Ennek oka van, hogy bekerül a legjobb teák fogyáshoz!

Ízületi gyulladás: ezekkel az ételekkel enyhítheti Több érintett megfigyelhette már, hogy bizonyos ételek, étrend képes csökkenteni az ízületi gyulladás tüneteit. Cikkünkből kiderül, melyek ezek! Szarka Dorottya, az Életmód Orvosi Központ dietetikusa az erre vonatkozó kutatási eredményekről beszélt. A gyulladást kell visszaszorítani A középkorúaknál és az idősebbeknél az ízületi fájdalom leggyakoribb oka az ízületek kopása és az ízületi gyulladás.

És ez jó hír - állítják a kutatók - mert a paradicsom különösen gazdag likopinban, egy antioxidánsban, amely a friss termék legtöbb tápanyagától eltérően főzés és feldolgozás után megnő. Több tucat tanulmány utal összefüggésre a likopinban gazdag paradicsom rendszeres bevitele és a szív- és érrendszeri betegségek, a bőrkárosodás és bizonyos rákok alacsonyabb kockázata között.

Mivel a paradicsomban a betegség elleni küzdelemben előforduló polifenolok a bőrben fordulnak elő, a szőlő és a cseresznye paradicsom egészségesebb megoldás. Dió Shutterstock A szív alakú dió megfelel az alakjának! Töltenek antioxidánsokat és omega-3 zsírsavakat, amelyek jelentősen csökkenthetik a szívbetegségek kockázatát - ami abban az esetben, ha nem tudná, számos halálos szövődményre utal beleértve a szívrohamot és agyvérzéstamelyek körülbelül halálesetet jelentenek az Egyesült Államokban évente.

Ezeket egye, ha erős szeretne lenni: 9 élelmiszer, ami jót tesz a szívnek - Blikk Rúzs

A legtöbb szív-egészségügyi előny a dióolajból származik, ezért engedje el az olajokat úgy, hogy száraz serpenyőben közepes lángon pörkölje meg őket. Vagy vegyen fel egy üveg dióolajat öltözködéshez és főzéshez. További hasznos tippeket keres?

Ügyeljen arra, hogy iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy napi recepteket és ételhíreket kapjon a postaládájába!

élelmiszerek a jobb szív egészségéért

Élelmiszerek a jobb szív egészségéért Shutterstock Egyedül egy evőkanál ezekből a rendkívül erős magokból csaknem három gramm hastöltő rost szolgál fel, mindössze 55 kalóriára. Szeretjük ezt az arányt. Nem is beszélve arról, hogy a lenmag a leggazdagabb növényi forrás az omega-3 zsíroknak, amelyek segítenek csökkenteni a gyulladást, elhárítani a hangulatváltozásokat, és segítenek megelőzni a szívbetegségeket és a cukorbetegséget.

A szív egészséges zsírok étrendje, mint például a lenmagokban, jó HDL-koleszterinszintet emel. A lenmag finom, diós adalékot ad a turmixokhoz, salátaöntetekhez és joghurthoz. De szükséged lesz talaj lenmag a szív összes előnyének elérése érdekében; a szilárd magok nem könnyen emészthetők.

De a tudósok szerint ez a fokhagymafajta még a szív számára egészséges antioxidáns aktivitással bír, mint a friss dolgok. Idős fokhagymakivonat, más néven kyolic fokhagyma vagy A. Egy tanulmány megállapította, hogy azok a résztvevők, akik napi négy tablettát szedtek, csökkenték az artériákban a plakk felhalmozódását. Ez élelmiszerek a jobb szív egészségéért két alapvető tápanyag, a D-vitamin és a kalcium.

Néhány joghurt tartalmaz egy szép adag káliumot is, amely egy bevált vérnyomáscsökkentő. Csak figyeljen az ízesített joghurtokra - ezek általában hozzáadott cukrokkal vannak tele. Válasszon ezek közül egyet a legjobb joghurtok a fogyáshoz a táplálkozási szakemberek szerint. Édesburgonya Shutterstock A lassú szénhidrátok királya vagyis lassan emészthetőek, és teltebbnek és energikusabbnak érzi magát édesburgonya tele vannak rostokkal és tápanyagokkal, és segíthet a zsírégetésben.

Bőrén sült fogasfilé édesburgonya gratin-nel, grillezett cukkínivel

A varázslatos összetevő itt a karotinoidok, antioxidánsok, amelyek stabilizálják a vércukorszintet és csökkentik az inzulinrezisztenciát, ami megakadályozza a kalóriák zsírokká történő átalakulását. Ez azt jelenti, hogy csökkentik a cukorbetegség kockázatát, amely a szíved egyik legnagyobb veszélye. Magas vitamin-profiljuk beleértve az A, C és B6-ot pedig több energiát ad az égéshez az edzőteremben.

A tüdőnk létfontosságú szervünk, ám rengeteg káros hatás éri - gondolj csak a légszennyezésre, vagy a dohányzás hatásaira. Most azonban mutatunk néhány ételt, amivel igazán jót tehetsz a tüdődnek! Narancs A narancs nagy mennyiségben tartalmaz B6-vitamint és vasat, ezek pedig segítik a tüdőt a jobb működésben, hogy több oxigént tudjon szállítani a véráramba.

Főtt földimogyoró Shutterstock Ez a déli snack ötször annyi resveratrolt tartalmaz szív-egészséges fitonutriens található a vörösborban - mint szárazon pörkölt, olajban pörkölt vagy nyers földimogyoró. A főtt földimogyoró a héjában forralódik fel, és a resveratrol abban a keserű vörös papírhéjban található meg, amelyet általában dobunk, amikor nyers földimogyorót eszünk.

A főtt földimogyoró is kevesebb kalóriát és kevesebb zsírt tartalmaz, mint a nyers vagy száraz pörkölt mogyoró. A vadon élő lazacok rengeteg asztaxantint kapnak étrendjükből - különösen a sockeye lazacok, amelyek szinte kizárólag asztaxantinban gazdag planktonokat élelmiszerek a jobb szív egészségéért.

A tenyésztett lazac olyan étkezési pelletet fogyaszt, amely nem tartalmaz természetes asztaxantint, ezért a gazdák szintetikus változatban adják hozzá '- mondja Adam Splaver, klinikai kardiológus és a Nano Health Associates társalapítója.

Twitter Pinterest Ezernyi szempontot figyelembe lehet venni az étrend összeállításakor, a következőket mindenesetre érdemes megfontolni a szív és érrendszer érdekében! Az étrend átgondolása - különösen a koleszterinszint csökkentése terén - ijesztőnek tűnhet, de a legújabb kutatások szerint minden aspektusra, nem csak a koleszterinszintre összpontosítva, néhány egyszerű cserét megejtve sokkal egészségesebbé válhat az étkezés - ez pedig nagy változást hozhat a szív egészsége szempontjából. Az American Heart Association AHA folyóiratban közzétett es felmérésben a kutatók több, mint 50 tanulmányt elemeztek, köztük számos metaanalízist, és megállapították, hogy a szívbarát étrend egyik lételeme az alacsony koleszterinszint, ami azért fontos, mert a magas koleszterinszint képes növelni a szívroham és a stroke kockázatát.

Avokádó Shutterstock A zsíros gyümölcs a szükséges saláta- és szendvicskrémet adhatja, de az íz és az állag mellett avokádó a Splaver szerint szilárd adagban egyszeresen és többszörösen telítetlen zsírokat is csomagolhat, amelyek segítenek csökkenteni az LDL rossz koleszterin szintjét, valamint csökkentik a szív- és érrendszeri betegségek és gyulladások kockázatát. Kelkáposzta Shutterstock Akár átalakítja őket ropogós chipsgé, akár más zöldségekkel keveri egy kiadós salátához, a kelkáposzta klasszikus kedvenc gyulladáscsökkentő szuperétel.

élelmiszerek a jobb szív egészségéért

A leveles zöld csésze mindössze 33 kalóriát tartalmaz, mégis szilárd mennyiségű rostot, vérszegénység elleni küzdelmet biztosító vasat, zsírban oldódó K- A- C-vitamint és csontépítő kalciumot képes csomagolni.

A legjobb rész?

élelmiszerek a jobb szív egészségéért

A Splaver szerint a magnézium- és antioxidánsokban gazdag mandula megvédheti a szívét azáltal, hogy csökkenti az LDL-szintet, elősegíti a jobb vércukorszintet és a vérnyomás-szabályozást. Ezek a szabad gyökök potenciálisan növelhetik a szívbetegségek és a rák kockázatát '- mondja Suzanne Fisher, bejegyzett dietetikus, engedéllyel rendelkező táplálkozási szakember és az Fisher Nutrition Systems.

Teljes kiőrlésű gabonák Shutterstock 'A teljes kiőrlésű gabonák a teljes gabonát tartalmazzák, ami azt jelenti, hogy nem dolgozták fel őket erősen a korpa és a csíra eltávolítására' - magyarázza Fisher. Kiváló étkezési rostforrások, amelyekről kimutatták, hogy javítják az emelkedett vér koleszterinszintjét, és csökkentik a szívbetegségek és a stroke kockázatát. A teljes kiőrlésű termékek elősegítik a jóllakottságot, csökkentve ezzel az elhízás kockázatát.

20 étel, amely csökkentheti a szívbetegség kockázatát

Az extra fehérje, rost és vitaminok jóllaknak és kevésbé alkalmasak arra, hogy másodpercekig visszatérjenek a konyhába. Gyöngyös árpa Shutterstock A gyöngyözött árpa egészséges gabona, amelyből nem sok ember eszik eleget, de könnyű beletenni levesekbe és pörköltekbe, vagy köretként néhány fűszerhez. Egy tanulmány a European Journal of Clinical Nutrition megállapította, hogy a résztvevők, akik a finomított búza helyett Kamut búzatermékeket ettek, mindössze nyolc hét alatt csökkentették az összes koleszterint, magas vérnyomás esetén sportolhat LDL-koleszterint a rossz fajtát és a citokineket, amelyek gyulladást okoznak az egész testben.

Gyömbér Shutterstock Gyömbér több, mint a turmixokat és sushit élénkítő népszerű fűszer; ez az erős gyökér segíthet a koleszterinszintjén is. Kutatások szerinta gyömbérről kiderült, hogy segít csökkenteni az összkoleszterin, az LDL és a nagyon alacsony sűrűségű lipoprotein VLDL szintjét, amikor az alanyok három adag három grammos gyömbér kapszulát fogyasztottak.

Reszeljen egy kis friss gyömbért a következő turmixba vagy teába, hogy szívbővítő előnyökhöz jusson. És adagonként 4 gramm rostnál a zabpehely jól megtartja ebédidőig. Próbáld ki az egyikünket egyik napról a másikra zab receptek gyors és egyszerű reggelihez, amelyet útközben is elfogyaszthat.